CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, May 15, 2009

Terkenang

Hari ni saya ralit dok tgk blog anna-bake freshly..dari 2007 punya entry..kemudian terkenang diri sendiri..saya ni kirannya masih sgt freshie dalam dunia cake, cupcake deco ni..first time buat bc tak menjadi..guna resepi magnlia tu..cair jeee...bengang jer...membazir butter dan icing sugar..bab bake cake nya dah kira lulus dah..kemudian saya daftar utk join kelas basic cake deco dgn minbaking..kiranya dgn sis min ni la pendedahan pertama saya berkenaan bancuhan bc and deco..cuma bab nozzle tu tak khatam lagi...gambar2 cake hasil air tgn...

Even lepas join kelas min ni pun saya belum rancak mendeco lagi...bila dah resign baru saya rancak...bermula buat deco utk booth kecil kecilan waktu meeting taman perumahan...


masih terketar2 juga...

sekarang ni setiap hari saya google pasal cake deco ni..tambah ilmulah katakan..saya teringin nak pergi class sugarpaste pula...satu hari nanti!

Bila tgk anna-bake freshly tu..cake deco dia sekarang mmg setaraf bakery..sgt cantik macam pinkbox punya cake..moga satu hari nnti hasil air tgn saya boleh seiringan dengannya...:-)

0 comments: